Announcement

Collapse
No announcement yet.

Newbies

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    I think Taffer will remain a mystery forever...
    "Tricky Welsh Spit" can have some badass implications... altho I think that anyone, Welsh or otherwise, are tricky to get in a spit

    Thanks for all the info n'all! And Agg, I may well take u up on that offer for a practice multiplyr.

    PT
    You ain't seen me, right!?

    Comment


    • #47
      Originally posted by BiG_D
      Edit: Ugh! I just read LR's sig. Ugh!
      What?

      Comment


      • #48
        Originally posted by Ghostly apparition
        Looks like a new quote of the week to me!
        :lol: :lol:

        Really?

        "I can teach you how to bottle fame, brew glory,
        even stopper death - if you aren't as big a bunch
        of dunderheads as I usually have to teach." -- Professor Severus Snape.

        Comment


        • #49
          Just to add another few word that you must learn:

          BAND - (you will know when you get one)

          Thwark - your god, respect him and you might see tomorrow

          LR - Laughing Rat, record older of posts in the TUT foruns (so much he got a rank on his own), you can consider him as the Sauron of TUT since he is never seen outside CTG but keeps whatching the scene.

          BA - Broken Arts

          Taffergirl - well, you can tell who she is by her name right?

          NEO - Neopedregon (great maper, make sure you keep an eye on his projects)

          CD - CrouchingDork (he said he would be leaving, I never saw I so active before)

          DQ - Deep Qantas, (if you can, send him food)

          RLF - DONT USE THE VENTS! (really, its not very safe when they are around)

          Kew - KewlAzMe ( )

          Balance - Auto-Balance, a setting that automatically moves players from a team to another at the start of a game to level the numbers.

          The Post Thread - Free Spam area (may take a bit to load)
          Feel the power of the

          Comment


          • #50
            Originally posted by Antero90
            Kew - Kewzlame ( )
            LMFAO!!!

            Comment


            • #51
              See what I mean?
              Duh, cant mispell a name without the great eye noticing must hide into the Misty Mountains.
              Feel the power of the

              Comment


              • #52
                Originally posted by Antero90
                See what I mean?
                Duh, cant mispell a name without the great eye noticing must hide into the Misty Mountains.
                Given the nature of the "misspelling", I had to wonder if it was deliberate.

                Comment


                • #53
                  :lol:

                  KYO - Knocked you out, a highly respected ghosting guild.

                  Comment


                  • #54
                    silly n00bs. welcome to taff'sville....wanna taff, just tell me and i'll hook you up
                    http://profiles.myspace.com/users/7360475
                    -=:ToB:=- / :]eDe[: Site: www.endarkend.net
                    -=:ToB:=-Forums: www.endarkend.net/phpbb/
                    -=:ToB:=-PayingSins (TUT MAP)- http://www.endarkend.net/downloads/m...oB_Payback.zip

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by Swiss Mercenary
                      :lol:

                      KYO - Knocked you out, a highly respected ghosting guild.
                      ??
                      O_o

                      Since when ? <--- That's all good !
                      KYO is a balance guild damn it, or so i like to think

                      btw thx DP for hooking up... ooops for hosting up the new KYO web site :wink:
                      [KYO] - Knock You Out

                      Comment


                      • #56
                        On a serious note, saying: Go to the forums would work well.
                        If somebody has a question, it can easily be answered. It's not like we are getting bored to death answering the same questions every single day....

                        Comment


                        • #57
                          Originally posted by koraX
                          Spawn rape - guards run to the spot where thieves spawns and kill them there . Very lame tactic, can result to kick.
                          Or thieves waiting to knock out a guard who has just hit his/her RMB (right mouse-button) to start playing.

                          Hi ya!
                          AlienMode ThieveryUT adaption
                          Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.
                          Life is a bitch, then you get cancer. One story is good till another is told.

                          Comment


                          • #58
                            A Welsh Taffer

                            (First in Google for "Welshman")
                            Ah, to be a hero. Keeping such company...

                            Comment


                            • #59
                              Originally posted by DeepQantas
                              A Welsh Taffer

                              (First in Google for "Welshman")
                              Well... it does look like a taffer... or a Jedi
                              Feel the power of the

                              Comment


                              • #60
                                LOL looks like a cross between Garret and Robin Cook.

                                Before this thread falls to the inevitable spamage I'd just like to say a hu-uge

                                **THANK YOU**

                                to all the guys and gals who contributed to the thread and de-confused me. It was encouaging to know that there are nooB friendly communities out there

                                I won't be going anywhere for a while, so give me a few months and ull have urself a dude whos taking more than plums

                                Big thanks to Dragon for taking me under his... erm... wing

                                PT
                                You ain't seen me, right!?

                                Comment

                                Working...
                                X