Announcement

Collapse
No announcement yet.

Devs, i want a list of the post ranks

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Devs, i want a list of the post ranks

    Yeah, like the one above my name is pigion target practice. What does that mean? what do they all mean?
    "It is truly a shame that the guards must be kept from the very tools of thier proffesion, but such blatant misuse of gas arrows cannot be tolerated. Alas, that poor burrick..."

  • #2
    lol n00b lol 0
    Benny's Bottle O'Booze 30
    Pigeon Target Practice 100
    SAN DIMAS HIGH SCHOOL FOOTBALL RULES! 250
    What are you doing with my spirograph??? 500
    I = POTTED MEAT PRODUCT 750
    pwned 1000
    I'm sorry I appear to have lost my skull 1250
    What's this on my shoe? 1500
    (omg it is a mystery as of yet) 1750
    (omg it is a mystery as of yet) 2000
    game over, man! 3500
    I'm not so bad... Once you get to know me.

    Comment


    • #3
      hmm, is that total post count? or post count for the month? or what
      "It is truly a shame that the guards must be kept from the very tools of thier proffesion, but such blatant misuse of gas arrows cannot be tolerated. Alas, that poor burrick..."

      Comment


      • #4
        total. duh.
        I'm not so bad... Once you get to know me.

        Comment


        • #5
          Dude, I got way more posts than 3500.

          <---

          Comment


          • #6
            How come under mode two it says, "i'm too sexy for this tag." ? is that one of the OMG mysteries?

            Comment


            • #7
              Originally posted by -=V12US=-
              Dude, I got way more posts than 3500.

              <---
              Weak.

              Originally posted by Katra
              How come under mode two it says, "i'm too sexy for this tag." ? is that one of the OMG mysteries?
              mOdEtWo has a custom rank.

              Comment


              • #8
                The 1750 post count title shall be revealed in 22 more posts....
                The only constant is change.
                (And I wouldn't have it any other way.)

                Comment


                • #9
                  They will all be revealed in a matter of weeks. :twisted:

                  Right, CD?
                  Genius is a blink before a moment of insanity.
                  "Dream is Destiny"
                  Waking Life

                  Comment


                  • #10
                    Heh.

                    Yup.

                    15 or so posts a day... maybe more, that should take less than 2 weeks.

                    :twisted:
                    The only constant is change.
                    (And I wouldn't have it any other way.)

                    Comment


                    • #11
                      Yeah, that's the downside with custom ranks.
                      What about a 'custom' post whore rank!?

                      Comment


                      • #12
                        Can I have my "LaughingRat" rank back?

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Thwark
                          total. duh.

                          :? ops: :| :cry:

                          im hurt
                          "It is truly a shame that the guards must be kept from the very tools of thier proffesion, but such blatant misuse of gas arrows cannot be tolerated. Alas, that poor burrick..."

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Thief13x
                            Originally posted by Thwark
                            total. duh.
                            :? ops: :| :cry:

                            im hurt
                            No, you're Thief13X. Or Timmy the Tiger, to those of us who remember your early days.

                            Comment


                            • #15
                              Even though his name isn't Timmy.....

                              Go figure.

                              Comment

                              Working...
                              X